Има едно ново, цветно и различно място в Букурещ! И то е българско.

Преди броени дни (на 15 май) врати в румънската столица отвори магазин SUBKULTURA – посветен на вкусовете и интересите на почитателите на алтернативната градска култура. Зад SUBKULTURA всъщност стои българската марка за алтернативна мода – „На тъмно”.

“Решението ми да разширя мрежата на „На Тъмно” извън пределите на страната е отдавна”, коментира пред Lifebites.bg Ник Тодоров – създател и собственик на веригата магазини.

В края на миналата година варненецът решил първият град, в който да отвори врати „чужбинско” „На тъмно”, да бъде Букурещ.

nik3Ник (най-вдясно) с персонала на SUBKULTURA.

„Оказа се доста различен и развит през последните години. В същото време е наблизо. Започнах с търсене на помещение, след това интервюта за персонал, проучване на административните формалности и т.н. Преди около месец фиксирах и дата за откриването му – 15 май”, казва гордо Ник и допълва: Концепцията е същата като в България – градският начин на живот: дрехи, аксесоари, графити, боди пиърсинг, татуси и т.н.”

nik1

Идеята му да заложи на тази точка от света изглежда повече от логична, тъй като освен, че е близо, има и пазарна ниша – SUBKULTURA e първият магазин от този тип в Букурещ.

„Впечатленията ми от хората през първите няколко дни доказват потенциала на града”, добавя с усмивка предприемчивият варненец.

nik

Той създава магазините и идеята “На тъмно” преди 21 години.

„Една от движещите сили е вярата. Вярата в това, което правим. Също така много последователност и отдаденост.  Аз самият постоянно пътувам из страната, Европа и по света. Когато видя интересна идея, винаги си представям как това може да се случи и при нас”, разказа в интервю за Lifebites.bg 38-годишният Ник.

Стискаме палци българската градска култура да превземе румънската столица!

Повече за Ник и концепцията „На тъмно” може да прочетете тук.

Отговор